Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Friday, December 10, 2010

cuPPy cAKes..

Anniversary parents, nak bwat ape erk? kek cokelat? booriing.. ahha! cupcakes.. comel n skang ni memg musim org bwat cupcakes.. so, ape salahnye try..

so, first, kene la taw resepi kan.. kalo x cane nak jadik kek.. so, akak aku ngan SEGAMATnye cari resepi cupcakes lam intenet.. aku? lepak aje, sebab aku da besetuju segale pebelanjaan wat kek tuh ditanggung oleh aku.. so, lek2 suda.. haha..

maka sehari b4 tarikh keramat tuh, saye da kakak kesayangan saye pon merempit la ke pasaraye berdekatan untok carik bahan2nye.. on the way balek, ade polis wat roadblock.. da taw pon sebab taim pegi da nampak dorang tepacak kat tengah jalan.. aku da ade lesen, so, what de prob.. dengan bangge dan yakinnye aku menghampiri pakcik polis 2..

" keluarkan lesen ngan road tax," beliau meminta dengan muke selambe..
aku pon kasik la.. die pon telek rodtex tuh..
"da mati ni.. ni moto sape ni..? (sambil tunjok rodtex 2 kat aku.
bukannye aku nampak pon.. rabun der. aku pon pandang je la kan.
aku pandang akak aku kat blakang.. die pon pandang aku balek. kami saling pandang memandang.. then pakcik polis 2 kate.. kat depan da mati, kat belakang(sambil pusing rodtex uh) idup ag.. pastu die pon senyum..
hah klaka la tu pakcik.. klaka..
aku pon start enjin, tanpa dsengajakan, aku terpress moto tuh.
"haih, marah?" eheh.. xpon.. aku jawab lam ati

panjang lak cite pasal pakcik polis. okey back 2 cupcakes. petang tuh kitowang da start buat.. sumenye bejalan lancar.. keknye dalam oven kembong abes. taim kuar leper balek. adess..

dalam oven. macam chantek...

malamnye wat toping lak.. ahah.. seyes aku x reti.. ngan icing yang berminyak.. apekejadah bentuk yang aku wat pon aku x taw.. maka siaplah cupcakes tersebot..


IN PROGRESSSS.... agak burok.. beysela.. amatur..



da siaapp.. honestly bukan aku yang decorate.. huhuhu..



perlu ke gambo ni? lalala........


No comments:

Post a Comment