Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Wednesday, December 8, 2010

BELOG2

wah2.. macam2 jenis blog aku jumpe.. blog yang kalerful, blog yang gelap suram, blog yang citer pasal diri sendiri, blog yang cite sal pakwe... macam2 lah.. x dinafikan bahawesenye mereka2 ini sangat kreatif ye... ntok penulis2 yang wat contest,, hmm not bad la.. contest2nye pon macam2 jenis.. antor gambo kiut la, mate besor la, kire bintang pon ade.. hehe.. terase cik kak? jgan terase2, patotnye berbangge.. ;p

aku bukannye penulis blog yang handal lagi hebat.. juge x mampu hasilkan karya2 yang bes utk dibace oleh sume lapisan masyarakat. aku gak x reti nak menggodek bende2 alah yang boleh jadikkan blog aku ni chantek cam org laen, so, whats the point aku buat blog ni.. aku pon tepikir jugak..




perlu ke aku wat contest, utk memberitahu blogger2 yang laen bahawesenye aku wujud lam industri belog membelog ini? aku ase x perlu kot, wat mase ni mayb.. huhu.. tapi aku ase ade gak pekdahnye aku wat blog ni, antarenye, senang aku nak carik blog2 yang ade informasi2 begune.. or bahan2 bacaan yang memberi manfaat. kalo free2, ley aku klik je kat senarai blog yang aku follow. kan senang 2..

selain daripada itu(ayat nak skema), boley gak aku tgk2 pekembangan kawan2 aku yang len.. camne kehidupan dorang skang.. walaupon aku x msj or chat or email dorang, x bermakne aku lupe.. eceh... baek la 2...

so aku harap aku dapat jumpe blog2 yang bes pasni.. kalo korang ase aku patot bace blog korang, tinggalkanla link blog korang kat,... erm.. kat mane2 la yang korang nak... asalkan aku dapat carik

hmmmm,,, sampai sini je kot aku mencoret.. t aku ase nak mencoret, aku coret ag.. sebulan kot duk umah... haish.. apela aku nak buat.. k.. assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment