Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Saturday, March 19, 2011

AKU RINDU..

yang kiri 2 name die fadu.. yang kanan 2 aku tak kenal sape... name sebenar die FATIN FADWANA.. aku panggil die fadu sebab die panggil aku tora.. x aci la kan aku je ade name bes die xde.. so aku kasik la name manje tersebut kepadenye.. suwit kan aku.. agak2 kenape aku letak gambo die paleng atas.. ha.. sebab 2 la ok.. next..


dari kiri: unknown, MIZA, MURNI.
 ni kawan aku sejak skolah rendah.. rumah pon dekat2.. kitorang kire top r kat SKBK uh.. haha. jangan bajet buleh.. yang paleng kanan uh da sampai ke rusia wat medic.. jeles ouh.. yang tengah uh skang kat uitm shah alam.. yang tudung itam 2 name pon unknown, so aku x taw menahu.. next



act aku rapat ngan sebelah aku n yang kiri bawah uh.. yang sebelah aku namenye SYALIN. yang bawah namenye HANA.. not hana tajima...hana student terbaek negeri ntok pmr weyh.. gempak 2.. yang syalin uh skang kat uitm arau.. next..



 ni memebe kat MRSM KOTA PUTRA.. gempak an name mrsm ni.. mule2 ingat area selangor kl tuh.. upenye .. kat besut tengganu...... ok what! terengganu tuh! tempat lahirku.. yang sebelah aku name sebijik cam aku.. NUR ATHIRAH.. beze name bapak je.. yang bawah uh YANA n ZATI.. ha.. korang kenal ark faizal AF.. trademark die ape.. aku lupe da.. senyum sokmo eh.. lantak p la.. nak btawnye, yana 2 adek die.. tip top ah...



yang ni sume classmate kat kopu taim form 4.. ni la sahabat yang banyak membantu aku d mrsm.. al maklumla budak baru.. pemalu dan x taw pape.. zzzz... atas uh TIRAH n AIDA.. banyak plak dak name trah.. -.-..
yang bawah FIQ n DEYDEY


NIJE n JERI...juge kawan baek d kopu.. ;);););) eyh.. lelebey lak ko senyum traaaaa


yang ni ANIS n TENOR.. kawan kat mrsm pontian.. form 5 aku pindah sekolah lagi.. jadi budak baru lagi.. so dorang la yang selalu teman aku g rehat.. hoho...





2 dia due orang budak genius pontian.. SUPAN n TERENCE. aku selalu mintak dorang ajar aku.. maklumlah aku ni jenis yang lambat pikap.. time kaseh atas sume ilmu yang telah kalian berikan.. 


ape motif aku donlod gambo2 neyh..? act aku rindu99 sangat2 kat korang.. 

sekarang blaja pon da len2 tempat.. pasni nak jumpe pon x taw sempat ke tidak.. maybe ade yang da lupe kat aku pon.. sob3.. x pela.. biarkan ia menjadi memori terindah lam idop aku.. cewah.. thanks korang sebab jadi membe aku.. aku ni da la jenis yang susah berkawan..  muke asek masyam.. x mesre alam langsung.. 

aku memang dilahirkan begitu kalian.. jangan dipersoalkan mengape... 

 YANG PENTING AKU SAYANG SAMA KAMU SUME ;)



LOVE U OLLS!

1 comment: