Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Wednesday, June 1, 2011

milk n susu

Hari ni satu haribulan jun.. haa.. korunk2 taw dok hari ni hari pe?
sudah semestinye...
ANNIVERSARY saye lar... kecaahhh..
haha.. xley bla.. no la..
hari ni... HARI SUSU SEDUNIA lor..
hebat kan aku taw.. ni pasal dengar fly fm pagi2 sambil bulat2 soalan chemist..

excited x ? x? aku pon x.. pasal aku x suke minum susu.. kalo minum susu ase loye seharian cam ngandung 3 bulan..  tapi susu krimer manis lam teh tarik aku mnum aw.. sedap kot..

ni antare bahan asasnye adalah deprbuat dpd susu.. arr..asal ayat cam keling? lantak p la...


cheese....


yoghurt  drinks


milk shake


n diz the special one! dadih.. hehe


banyak ag kot kalo nak list.. cam cokelat dairy milk, susu soya, susu unta, susu santan.. ey???

n korang mesti taw kan pe susu yang paleng teramat bagos kat dunie.. ala2.. malu nak sbut plak...
of coz susu cap gantung...
sehat, berkualiti tinggi, bersih, terjamin, bermutu sami.. n so on

siap ade kat negare mane tah, nak jual susu cap gantung ni.. ade donour tetap bagai... tapi dibangkang kerane ade orang kate penyakit boleh dibawa melalui air susu cap gantung tersebut..

n mane boleh jual sesuatu yang keluar dpd badan kite.. like, here a bottle of my sweat.. eheh (ayat dj fly)


pastu x clap aku susu kambeng adelah susu kedue terbagos kat dunie kot.. kot.. pasal 2 banyak produk berasaskan susu kambeng.. cam sabun susu kambeng, losyen, pencucui muke, bla3..
tapi aku harap korang janganlah berbau seperti kambeng kayh.. 


make sekian saje coret coretan untok ari ni.. esok exam chemist paper one.. aci men tembak2 n gune dadu x.?... huuu..
papai

No comments:

Post a Comment