Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Monday, June 20, 2011

tora fadu

seperti yang telah diberitahu
untuk menghabeskan cuti yang x panjang x pendek ni
daku telah membuat keputusan untuk menginap d rumah sahabat..
pakej 3 hari 2 malam...
termasuk gosip2 dan sesi luahan hati secara percuma..

hari kedue tora dan fadu bejalan jalan mencuci mate..

mustahil la kan merempit nek skuter.. x macho la bro.. 
kitorang rempit nek bas cosway link kaler kunin..
gambar di atas hiasan semata2..



nampak tak tulisan oren kecoklet cokletan kat atas uh.. insert the coin.. hoho
x salah kan mengkantoikan diri sendiri..
fadu still dengan pose comel beliau..




'opocot mak kaw trerlungkup,' kata fadu.
si tora pula,'haiyyakk!'..
 sungguh pantas sekali balingan tora sehingga kamera fon 2 mega pixel tidak 
dapat menyenap gamba tersebut dengan baik..
besar x langkauan kakiku.. beysela pelari pecut 50meter..


posing jap.
aku amek gambo kaw, kaw amek gambo aku..
2 je la yang mampu kan
name pon keluar bedue.. 
huuuu...


tgk rakan2.. fadu makan x habes... membaziak tol.. 
tgk aku, walaupon x licin, boleh dikatekan habes la kan... ey??




pulang sudah..
banyaknye shopping..
tapi asal beg plastik yg korang pegang lebey kurang same je..
fikir2kan.. haha.



aku da nak pulang.. pinjam rumah jap nak posing..
kaw pon nak jugak? 
ish...
erm... asal kaki bengkok semacam kak.. lol


aksi comel.. muahaha.. sile mengakuinye..




ari 2 ko dtg jb kite bli rantai.. kali ni kite bli baju kapel lak erk..
nak pakai kat luar x ley coz agak sendat..
nampak spare tire,
so, kite pakai wat tdo je la ye..


btw, fadu = fadwana
aku kan awek die, so name panggilan pon spesel la kan...


sekian saje ceritere kami.. daaaaaaaa

5 comments:

  1. macam best je pakej homestay neh.
    hahaha..boleh tempah tak.?
    :P

    ReplyDelete
  2. boley.. tapi mahal sket r.. boley? hoho

    ReplyDelete