Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Monday, October 17, 2011

BENGANG BANGANG

berbekalkan semangat yang jitu, aku melangkah ke BA(bangunan akademik) membawa beg sandang kaler pink berisi laptop..
motif- nak tulis status kat fb pasal bengang ngan ustaz coz da memalukan aku depan kelas.... ade ke suh aku nasyid.. da la lagu yg aku x taw.. panazz...


back to the point,
aku taw wireless kat cni kene tukar setting, proxy, kate laluan, bla3... so care2 nak wat bende alah ni ad kat library jep... dekat sejam r aku setting itu ini, org x mahir IT la katekan... at last, siap... tinggal wat masuk id je.. tapi after da masukkan,still xboleh.. aku tekan jugak, tekan jugak bookmark fb aku neyh, namun aku masih gagal membukak fb yang dirindui...


then baru dapat hidayah nak bace explaination nape aku x leh connect.. upe2nye memg kolej ni sekat web fb.... pekebangang.. asal aku x taw dodol... memg sampai kiamat r aku xleh connect kan.. then try la bukak blog ni hah... elok je die terpacul ni hah...


bapak berasap derrr....


so konklusinye,,, sile jangan cube2 untok carik pasal ngan aku ari niyh, kalo x aku cucok lobang idong ngko dengan buloh... -oo-

1 comment: