Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Tuesday, December 20, 2011

coach lelaki(aku taw x wujud)


di suatu pagi sabtu...
- 'bye emi(my adek lelaki), aku p naek ladies coach,' aku berkata sambil melambai.
- ngah, cni ah wey. duduk ngan aku..

maka, terpakselah aku turuti. sumpah akward wey.. sebab x taw nak pandang mane.. kiri kanan sume laki.. pandang kaki lame2 ase pelik, pandang luar t terpandang muke org, pandang fon x menarik.. adeih menyesal aku ikot ko budak...

perkare yang menimbulkan persoalan d benak:
-tempat duduk kosong banyak, tapi still nak berdiri tepi pintu(especially lelaki). tunjok macho letew.
-awal2 agi si minaci lebey prefer nak masok coach lelaki(aku taw x wujud) berbanding ngan coach wanita.. sorang2 lak uh.. nak perhatian ape..

ha 2 je.. x banyak un.. pointnye d cni.. aku xkan nek lae coach lelaki(again,aku taw x wujud) daaa...

No comments:

Post a Comment