Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Monday, January 30, 2012

budak skolah rendah? dwet sratus..siket sgt 2..
budak sekolah menengah? juge seratus.. ergh.. mane cukop..
ibu tunggal? 5 ratus.. menarik..


kau budak kolej or u..? hambek voucher buku 2 ratus.. weehooo.. 


nak bli ape erk... buku rujukan sume da ade..  konfem 4 flet, or 15points or whatever untuk akhir sem..
so nak bwat ape ye bende alah 4 keping ni... haaaa... jual kat fb! x pon mudah.my! jual RM130 dah r... blh gak shopping baju kat sogo..
yeah! bijaknye aku..
derr.. bukan aku okey.. kau.. ha.. kaula...


ape la... orang da ksaik 2 gunela... punye banyak kedai buku n buku2 kat kedai buku tu, kau pegi jual 2 ape pasal... taim ni la nak bli buku mahal2 tanpa rase berat hati, keluh kesah, gundah gelana dan sebagainye.. x semestinye beli buku.. book store 2 kan ade macam2... pendrive, headphone, hard disk, dll.. barang free bos... enjoy it!


kau x payah cerite la pasal politik bagai, pru lah ape lah.. bla3... blh x org kac 2 bersyukur je.. siap blagak blh bli dgn dwet sendiri.. kemon la.. ko x nak bak cni kasi aku... aku blg tlg habeskan...


btw, aku dah abeskan 3 keping .. 1 keping blanje family di Pustaka Munirah, due keping aku habeskan di Popular T1 Seremban untuk beli
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ini!ini! dan 



ini!





agak berpuas hati....dan bahagia... 


lagi satu keping, x taw lagi nak kayekan bookstore mane... hew3


maka kesimpulanya, jadilah insan yang bersyukur, dan jangan berlagak.. okeyh.. TATA

4 comments: