Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Tuesday, February 7, 2012

yeahhh... akhirnya.. voucher yang sekeping itu telah selamat disemadikan dalam casher machine di.....................BOOK EXCESS..  WWWeeeehOOOO... 


~x payah nak hepi sangat la...


okeyh2....


sungguheksaitedkeranabukubukudisanaMURAHMURAhMURAH...  bookstore mane yang mau jual novel spuloh hengget ha? mane2? popular? mph? oh tidak sama sekali... hanya di.......

|
|
|
|
|
|
|
|
v

SINI!!




gambar kurang jelas.. maklumlah.. sobs3.. sedih nak cakap..



sumpah murah.. die letak harge sendiri kot.... x pecaye murah?mari  perhatikan gambar model x berbayar ini.....



tadaaa!!! asal muke herot kak? haha.. gurau2 kasar je... see! told ya.. murah kak...




thanks to diz person
kerana telah membawa aku ke am corp d petaling jaya.. kerana kau aku bertemu dengan book excess.. trima kasih tidak terhingga.. #terharu



so, disana, aku tlah habeskan 52 ringgit beberape posen(lupe) untuk beli....

ini..



ini..

dan



INI!!!

  

nampak tande harge kaler kuning kat ujong buku tuh! potongan sehingga berpuluh percent 2 bro... cayalah..



n semestinye buku yang paleng aku suke, buku origami nih.. coz cita2 aku nak masuk origami warrior.. perlu asah bakat.. krik3.. aku ske sbb die kasi kertas yang cantik2 khas untuk wat origami tuh.. sumpah suke gile.. ase nak guling2...


meh nak menunjuk2 sket.. 
ha.. santek x. santek kan...

ni untuk wat kucen... cumiiilll cumiiiillll.. fury.. meow2.. suka gilaaa...



keterujaan... die siap kac kertas untuk mencobacoba.. aku suka kaw buku origami.. haha..



maka begitulah kesudahan cerita  aku bersama voucher... aku berpuas hati... pakcik najib... taon depan x yah kac lagi taw kat budak2 neyh..
coz aku mungkin dah tak termasuk dalam list.. hew3... kot la...



maaf kerana penulis begitu teruja... itu sahaja untuk kali ini..

kepada yang jual voucher tuh, kau orang memang..memang... bengong.. haha.. terkasar bahase pulak..
k sampai sini sahaja...
fafai...




2 comments: