Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Tuesday, March 6, 2012

Dalam satu sem, due kali pindah blok.. kolej len ad wat gni? Ade? Xde an…

Taw x azab angkat barang ke tingkat 4 cane? Pernah rase x? kalo pnah, gimme 5 bebeh.. kalo x,  patot try weyh.. sumpah bes… -..-

Walopon aku rasa begitu terseksa(poyo, mcm ko sorg pindah), tapi aku  redha dapat tingkat 4, aku redha kene naik trun tangge hari2, aku redha dapat locker kecik berbanding mereka, aku redha dapat kerusi patah, aku redha dapat tilam berlekuk2. N.. Aku bersyukur coz still dapat makan free, dapat antor dobi, dapat letrik, air n sume2 lah.. byk sangat…

Btw, aku x pernah rase hepi weyh duk kat cni…  cam tpu lak x pernah, pnh la kot taim sem 1 dolu2.. skang.. haram…. perangai sorang2 hentah mcm ape.. lelaki pompuan same je.. dengan memekaknye, dengan mencarutnye, dengan bergosipnye… memg setaraf r adam hawa.. aku x kate aku x termasuk eh… sile paham..
Aku banyak sangat bercakap sampai aku merepek, aku banyak sangat bergurau sampai x amek kesah perasaan org, aku banyak sangat ketawa sampai x hengat dunie.. maybe sebab 2 la kot idop aku x tenteram.. da r, aku harap mase cepat berlalu, cepat abes exam, cepat kuar kolej… cepatlaahhh abes paper 1 physic.. ha 2 la sape suh repeat padan muke.. hwahwahauu.. T.T

papai

3 comments: