Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Saturday, July 21, 2012

dia datang.. ewahh

assalamualaikum...

dia datang lagi.. dia datang lagi.. shiapa? shiapa? ramadhan semestinye.. bulan barakah... ;)

dalam bulan ramadhan ni. byak aktiviti2 bes yang boleh kite buat, tambah2 kalau duk asrama.. wahhh.. sejak bila kau memuji kehidupan di asrama ?? beyse sibuk duk  kutuk..


hihihi.. bukan pe.. duk asrama 2 tujuannye satu je kan, iaituuu.... belajar.. ye.. BELAJAR!.. 2 yang lemah tuhh.. bende yang patotnye bes sume jadik x bes.. sume angkara makhluk BELAJAR tersebut.

kalo duk kat asrama ni. perasaan nak pose tuh berkobar2 sket sbb kedatangannya tuh sangat digembar gemburkan.. aktiviti2 pon bnyak. cthnye kalo kat kolej, ade majlis buke pose ngan anak yatim, ceramah2 ramadhan, makn dulang ngan group usrah n mcm2lah. ambe pon dah lupe. n nanti ade la yang bagi peringatan n pesanan2.. aku suke pasal yang cakap tuh manusia2 yang umonye lebih kurang sama.. x tawla kenape aku suke.. not spesific to a single person hokeyh... aku suke semuaaaa....ya.. semuaaa.... ececeyh...

semua akan jadi bes bila ssuatu yang kita lakukan itu secara berjemaah.. lagi syiokk, lagi gumbira, lagi mantoppss.. betul ke tidak???  absolutely correct..!

sehari sudah settle.. semoga istiqamah beribadah untok hari2 seterosnyaa... ;)))

mari kita berhibur dengan qasidah feberet aku ... tadaaa..


No comments:

Post a Comment