Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Saturday, July 28, 2012

saya senyap

assalamualaikum...

'awak ni senyap sangat. bukan saya suh awak jadi peramah, tapi sy nak komunikasi'
'awak ni senyap sangat.'
'senyap sangat..'
'senyap..'
'seNYAP..'
SENYAP??!!

eh dah la sebut byk kali jadi pelik bunyiknye..

die kate aku senyap weyh. shiapa? oh tu manusia yang ajar aku drive.

haa.. aku memang senyap pon, ngan orang yang aku baru kenal. kalo classmate aku dengar mesti gelak guling2 bile taw ad org cakap aku senyap..

xdewlew, aku perlu ah ambik mase nak kenal watak seseorang neyh. nak kene kaji luh ape jenis2 lawak yg boleh dan x boleh dilakukan. t salah care kang x pasal kene kutuk. heh

so dengan orang yang aku baru kenal, dorang akan nampak aku ni sombong, kerek dan sebagainya.. btw, ade aku kesah? hohoho.. tapi kesah jugak sebenarnye.. kan bes bile first time org nampak kite, org cakap, baik budak ni, peramah budak ni, kan syiok...

abes 2 dah aku cenggini, nak wat cenggane

'manusia boleh berubah kan?'

oh... boleh.. tapi susah... heeee...

sebenarnye.. cite2 aku nak jadik budak baik.. ;p

(muke budak baik..) ey??

kbai.



2 comments:

  1. haha. gua pun pemalu org nya. eh? kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. ya... sy boleh nampak anda seorang yang pemalu.. ;p

    ReplyDelete