Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Sunday, August 26, 2012

hari perayaan o.O

rayya! rayya!

dari hari tuh nak hapdet, tapi x terhapdet... adehdeh... so harini baru datang mood tuh...

dah tua2 ni nak raye pon x semangat. sebabnye x masyuk r. tapi adik aku pon bkan dapat byk sgt. seratus, lebih sket.. ok la kan.. x berpenat lelah tetibe dapat dwet, sungguh tdak bersyukur komplen lelebih.

' hoi! raye sekadar nak dwet je ke?'   heeeee.. manedeeeee....

haa.. bile da raye mesti byk amalan2 yg kite tinggalkan or buat jarang2 berbanding ngan ramadhan hari tuh kan cam bace quran, solat sunat n sbgainya.. tol x? x btol? owh aku sorang je erk.. ok k... jangan tinggal je amalan2 sunat tu ye rakan2, yg wajib apatah lagi..



jemput la tgk gambar rayew titew.. tema kelabu.. hew3

 family blah ayah


adik beradik perempuan.. eh..




 macam aku plak sulong.. 


family blah mak



ni gambo feberet.hehe


haaa.. 2 je lahh..  raye kedue da x pakai baju kurung da.. memang setiap tahun begitu.. k. bye2





:: ingin menulis menggunakan bahasa yang lebih matang.. erm.. tp macam x besh lah pule.. tapi.. erm.. tgkla nanti
:: kalo blh ngin menulis dalam bahasa penjajah.. eh bahasa inggeris.. 

Tuesday, August 14, 2012

jpj x lepas.. banggenye.. -oo-

hai
jpj saye x lepas..
anda bagaimana?
haha...

xpela...
mungkin Dia dah bagi aku hepi smlam..
hari ni kasi nangis plak..

boo... jpj x lepas pon nak nangis.. hoho
aku sensitip kowt, x taw ke...
menitik air mate je.. xde la smpai tersedu sedan tekup muke gune bantal hokeyh...

haaa... da la.. 2 je nak cakap..
wuuuwuuuwuuu...

syukur ;)))

assalamualikum...

alhamdulillah.. syukur... ;)


 siap nak sorok2.. haha.. xde star2.. tetap syukur


teringat zaman bertungkus lumus dulu...
pressure habis.
notes, homeworks, exams, presentations, bla3....
hmm...
n now i miss that moments.. tapi rindu aja, untuk diulang kembali, oh tidak sama sekali.. ;p

thanks mom, dad.
teachers, friends, (you),
makcik ds, pakcik jaga,
staff2...
sumelah..
tanpa anda sume mungkin aku akan mengalami kesukaran taim kat kms dolu...
thanks for all your support..

moga kejayaan ini mendekatkan diriku kepadaMu
bukan menjauhkan... nauzubillah....

so taon ni boleh raye.. thehehe..
then carik kerja pula.. da pokai aku neyh...
adududu...


x lupe buat kawan2 yang kurang bernasib baik, mungkin sy tdak berada di tempat awak, tapi ape yg boleh diperkatakan, berserahlah kepada allah.. dia maha mengetahui. rezeki itu ada di mana2.. jangan berhenti berdoa dan berharap.. ;)







melampau x....haha.. sampai bile pon x bergerak voltmeter 2..




tekun lah kirenye... i miss u ollz la.. ;((



k. daaaa.... ;)

Friday, August 10, 2012

hahhhahahahahah

hahahhahahahahahah

o..o

ha ah... memang x betol pown...

result der.... x lame lagi der...

hahahahahahahaaaahahahhhhhhahahahahaha

Saturday, August 4, 2012

malu ngat aihhhh...



nenek yang dah bongkok tiga pon boleh buat 20
x minum air pon
anda yang mude remaje xleh.....
malu ngat aih...

Wednesday, August 1, 2012

barang hilang? jangan duk kalut na....

assalamualaikum....

tadi.. tadi.... barang yang paling aku sayang, kehilangan...
barang 2 x mahal pon, tapi sentimental value 2 penting..
wuwuwu..

x macam orang gila plak aku carik..
mau x tdo malam aku hari ni...
tong sampah basah 2 pon aku korek hang taw..
sampai termuntah2..uwek

tapi tiba2 aku teringat, bulan ramadhan ni kalo doa insyaallah mustajab.
so aku pon google 'doa untuk dipertemukan barang yang hilang'.
al maklumlah, kitew niew org biasew2 jew, x hapal sume doa..
then terjumpalah doa ni-





doa je kalo xda usaha x jadik kan?
so aku teruskan operasi mencari dn menyelamat tersebut..
tup2 jumpa...

ohh... leganya...
terima kasih ya tuhan
heeeeee....

anda2 sekalian blh la cuba ya.. ;)