Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Sunday, August 26, 2012

hari perayaan o.O

rayya! rayya!

dari hari tuh nak hapdet, tapi x terhapdet... adehdeh... so harini baru datang mood tuh...

dah tua2 ni nak raye pon x semangat. sebabnye x masyuk r. tapi adik aku pon bkan dapat byk sgt. seratus, lebih sket.. ok la kan.. x berpenat lelah tetibe dapat dwet, sungguh tdak bersyukur komplen lelebih.

' hoi! raye sekadar nak dwet je ke?'   heeeee.. manedeeeee....

haa.. bile da raye mesti byk amalan2 yg kite tinggalkan or buat jarang2 berbanding ngan ramadhan hari tuh kan cam bace quran, solat sunat n sbgainya.. tol x? x btol? owh aku sorang je erk.. ok k... jangan tinggal je amalan2 sunat tu ye rakan2, yg wajib apatah lagi..



jemput la tgk gambar rayew titew.. tema kelabu.. hew3

 family blah ayah


adik beradik perempuan.. eh..




 macam aku plak sulong.. 


family blah mak



ni gambo feberet.hehe


haaa.. 2 je lahh..  raye kedue da x pakai baju kurung da.. memang setiap tahun begitu.. k. bye2





:: ingin menulis menggunakan bahasa yang lebih matang.. erm.. tp macam x besh lah pule.. tapi.. erm.. tgkla nanti
:: kalo blh ngin menulis dalam bahasa penjajah.. eh bahasa inggeris.. 

No comments:

Post a Comment