Blogger Layouts

Instagram : tirazairee

Sunday, April 24, 2016

Rindunya ya tuhan.

Ku bergelut dengan diri sendiri separuh mati.

Bagai dicucuk2 begitu.

Payah. Sakit. Perit.

Lemah. Manusia memang lemah.




Friday, April 22, 2016

Kisah Sedih Ringkas

Bangun tidur.
Rasa malas.
Tapi kerja kena settle.
Buat kerja.
Tidur.
Repeat.



Monday, April 18, 2016

Assalamualaikum....

Huih.. Lama betul tak bukak blog. Berkurun.

Why am I here again? Hmm.. Mungkin sebab rasa sunyi.

Bukan senang nak baiki diri. Sakit. Tuhan je yang tahu.

Tapi kena yakin, setiap yang perit tu, Allah balas dengan sesuatu yang indah. Sabarlah.

____________________________________________________________________________

This year will be my final year Insyaallah.

4 years are too long okey. Ceh ckp macam tak balik Malaysia lansung kan.

Kelas mmg tak banyak, tapi tahun ni sangat2 lah berbeza dengan tahun sebelumnya.

Thesis and project design. Huh. Beleive me or not, I had never done any presentation since my first year. Aneh bukan uni aku. This sem I have interview with a company and also thesis presentation in front of my sv and few other people. Cuak weh. Tapi, perjuangan mesti diteruskan. Sikit lagi. Bulan 11 dah nak habis. Ya Allah tak sabar. Tak sabar tak sabar pun, dugaan nak cari kerja nanti lagi besar. Haizzz..

Masalah kalau asyik fikir memang takkan habis. Kita tengok masalah sendiri, orang lain punya masalah lagi besar. Tenang2lah duhai hati.

Doakan saya diberi kemudahan dan kekuatan.

;)